مصاحبه آرشیو خبر ها
ناپولی یک اینچ هم به ما تخفیف نمی دهد ، ماریو از شنبه به جمعمان اضافه می شود

ناپولی یک اینچ هم به ما تخفیف نمی دهد ، ماریو از شنبه به جمعمان اضافه می شود

ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس پیش از بازی یوونتوس و بلونیا در مورد نکات مهم و همچنین وضعیت مصدومان برای این مسابقه صحبت کرد:

 

ما می توانیم با انجام یک بازی بیشتر 4 امتیاز از ناپولی جلو باشیم و منتظر نتایج سایر تیم ها بمانیم. بلونیا از نظر تکنیکی تیم خوبی است و به خوبی سازمان دهی شده است، از وقتی دونادونی آمده است مجموعه ی آنها متعادل شده، بازی سختی خواهد بود. تیمی هستند که چیزی برای از دست دادن ندارند، وضعیت خوبی در جدول دارند و بسیار مشتاقند. وظیفه مان این است که با 3 امتیاز کامل از بازی فردا بیرون بیاییم. ناپولی یک اینچ هم به ما تخفیف نمی دهد و نیاز داریم از آنها جلو باشیم، اصلا نمی توانیم با رویکرد غلطی وارد بازی فردا بشویم.

 

در مورد بازی یووه و بایرن:

 

ما در حال حاضر به بازی بایرن فکر نمیکنیم، روز شنبه در مورد آن بازی فکر خواهیم کرد. بازی یووه بایرن اولین بازی از مجموع دو بازی رفت و برگشت است، در صورتی موفق به صعود می شویم که کارمان را در مونیخ به پایان برسانیم.

 

در مورد مصدومان:

 

سیستم چرخشی؟ بهترین تیم بازی خواهد کرد، کوادرادو خوب تمرین کرده، الکس ساندرو برای بازی فردا در دسترس نیست، اما می تواند سه شنبه به تمرینات برگردد. بونوچی در دسترس است، دیروز با تیم تمرین کرده است، خدیرا تحت نظر است، مانژوکیچ از شنبه به جمعمان اضافه خواهد شد، روز سه شنبه وضعیت کیه لینی را بررسی می کنم، نمی خواهم ریسک کنم. پریرا می تواند 60‐70 دقیقه بازی کند، یا شاید از نیمکت کار را آغاز کند و گزینه ی خوبی برای تعویض باشد. پادوین می تواند جایگزین کوادرادو باشد، من تمرینات امروز ارزیابی می کنم و خواهم دید که چطور پیش می رود. بارزالی فرم خوبی دارد، ما شنبه بازی کردیم و برای ریکاوری جهت این بازی وقت داشته ایم. من زازا را به عنوان بازیکن ثابت برای بازی فردا در نظر دارم، اما باید تصمیم بگیرم. دیبالا ممکن است فردا در ترکیب نباشد، در این صورت با موراتا و زازا در خط حمله شروع خواهم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: